Поради та рекомендацiї

 
19-01-2011

Телефонне інформування заявників

 Вагомою складовою інформування громадян у візовому процесі є довідковий телефон. Кожне консульство має відповідний телефонний номер, на який телефонують аби дізнатись про особливості візової процедури даного консульства. Зазвичай, ми можемо почути загальну візову інформацію, що попередньо записана на телефонній плівці. Прослуховування запису, та збір інформації вимагає кількоразового набрання номеру телефону консульської служби та позбавляє можливості прямого спілкування зі службовцем консульства. Окремі консульства, зокрема Чеської Республіки, застосовують практику індивідуального інформування, коли відповідний службовець надає візові консультації всім, хто зміг дозвонитись.


Коли ви зателефонували до консульства:

–  попросіть, щоб вам відповідали тією мовою, яку ви добре розумієте;

–  чітко формулюйте запитання, чітко називаючи ціль візиту, термін перебування та інше, що стосується подорожі; уточніть перелік візових документів, що потребуються для задекларованої мети поїздки;

–  перевіряйте правильність набраних телефонних номерів, в зв’язку з їх можливою заміною.